Lördag

Solen fortsätter att skina och Lanzaroteresan närmar sig!:D I torsdags passade jag på att köpa ett nytt navelsmycke(som kommer vara väl användbart i Lanzarote) när jag följde med Sanna för att pierca sig. Riktigt hett;)
Jag har t.o.m. börjat planera lite vad jag ska packa och vad jag ska köpa innan. och det är mycket:) Får kanske lägga in packlistan sen när jag har den helt färdigställd

Idag har vi grannens hund, Otto, hemma hos oss. han är väldigt busig. Kan bara tänka mig hur mitt rum skulle se ut om jag släppte in honom där. Senare ikväll så blir det bio, Alice i underlandet, med Louize och Lovisa<3 Hoppas filmen är lika bra som den verkar!
Nu måste jag gå och jobba lite matte-.- Hejsvejs;P

Kommentarer
Postat av: louize

Filmen var ju rolig coh vi hade roligt så det var en bra dag..

2010-03-07 @ 14:26:23
URL: http://ifen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0